Individueel traject

Voel je je moe, heb je slaapproblemen, zit je niet lekker in je vel? Heb je concentratie- of geheugenproblemen, lichamelijke klachten, regelmatig hoofdpijn of een ‘niet fit’ gevoel. Voel je je gespannen, prikkelbaar, heb je stress, ben je overspannen of burn-out? Heeft het ‘corona jaar’ er in gehakt en is de rek eruit? Of ben je jezelf kwijtgeraakt en weet je niet hoe je de draad weer op kunt pakken? Wil je hier graag stappen in zetten en je hierin laten begeleiden? 

Ik help jou weer in balans te komen en te leren wat te doen wanneer je de balans even kwijt raakt. Want hoe doe je dit nu precies? Meer rust nemen, hoe? Naar je gevoel luisteren, hoe? Welke concrete stappen moet ik zetten om stressklachten te verminderen of weer te herstellen van mijn burn-out? 

Vind je het fijner om dit 1-op-1 te doen, samen aan de slag te gaan én geef je de voorkeur aan (offline) samenkomen? Dan is het individuele traject iets voor jou. 

Tijdens een individueel traject ga ik samen met jou aan de slag, 1 op 1, volledige focus op jou en wat jij nodig hebt. Ik leg dingen uit, geef je opdrachten en denk (waar nodig) praktisch met je mee. Samen vergroten we jouw veerkracht.

Voor een succesvol traject is het belangrijk dat er een klik is. Daarom vind ik het belangrijk om even kennis te maken voordat we starten. Na een kennismakingsgesprek waarin ik je de hemd van het lijf vraag, is de eerste stap het in kaart brengen van jouw stressniveau door middel van een test. En daarna gaan we aan de slag!

Hier kunnen we bijvoorbeeld mee aan de slag:

  • Jouw stressniveau in kaart brengen
  • Het achterhalen van jouw stressfactoren
  • Grenzen leren aangeven
  • Valkuilen onderzoeken
  • Tools voor het herstellen van stress 
  • Belemmerende gedachten / gedragspatronen onderzoeken
  • Leren voor jezelf te zorgen, te ontspannen en aardig te zijn voor jezelf. 
  • Slaapyoga (yoga nidra);
  • Onderzoeken wat JIJ graag wilt & blij van wordt
  • Jouw energievreters & -gevers in kaart brengen
  • Het voorbereiden en opstarten van jouw re-integratie in werk
  • Het maken van een terugvalpreventieplan
  • En alle thema’s die we gaandeweg in het traject tegenkomen

Zodat jij:

  • Volop kunt genieten van je gezin, werk, leven
  • Goed voor jezelf kunt zorgen
  • Voorkomt dat je in een burn-out terecht komt
  • Duurzaam herstelt van jouw burn-out

Duur van een traject:

Afhankelijk van de ernst van jouw stressklachten neemt een traject ongeveer 6 tot 15 sessies in beslag.

Een sessie kan online (via Zoom), offline in mijn praktijk of wandelend door Onnen.

Individueel traject Praktijk Leef het voor